c
Onlayn
Yaşam kalkulyatoru
Qaynar xətt
1183

Vakansiyalar



Vəzifə: Biznes analitik  

İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)

Ünvan:   Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr,164

 

Öhdəliklər:

•    Şirkət daxilində icra olunan proses və prosedurların qurulmasında iştirak edilməsi;
•    Texniki tapşırıqların IT və digər əməkdaşlarla müzakirə edilməsi;
•    Tələblərin izlənilməsi;
•    Digər şöbələrin əməkdaşları üçün ilkin testlərin aparılması;
•    Biznes tələblərinə görə hesabatların hazırlanması;
•    Yeni funksionallığın test olunması;
•    Funksional spesifikasiyanın yazılması və yaradılması;
•    Biznes proseslərin idarəolunması və daimi şəkildə təkmilləşdirilməsi üçün faydalı hesab olunan bütün məlumatları struktur bölmələrdən əldə etmək və müvafiq tələblərin formalaşdırılmasını təmin edilməsi;
•    Layihələrin idarə edilməsinə dəstək;
•    Proqnozlaşdırma prossesində iştirak edilməsi, büdcə və layihə üzrə hesabatların hazırlanması;

 

Tələblər:

•    İnformasiya Texnologiyaları, İqtisadiyyat , Maliyyə , Menecment üzrə Bakalavr və ya Magistr dərəcəsində ali təhsil;
•    Analitik təfəkkür və yüksək düşünmə qabiliyyəti;
•    İT analitik, Biznes analitik və ya oxşar sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
•    BI alətlər (Power BI, QlikView və s.), SQL, PL/SQL üzrə biliklərin olması;
•    Komandada işləmək, individual qərarlar ala bilmək və stres altında işləyə bilmək;
•    Biznes və texnologiyanın tələblərini anlaya bilmək;
•    Avtomatlaşdırılmış proseslərdə (Biznes, İT) iştirak etmiş olmaq;
•    Layihələrin idarəedilməsi üzrə təcrübəyə malik olmaq;
•    PMP sertifikatının olması arzuolunandır;
•    Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərindən hər hansı birini bilmək arzuolunandır.

 

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Biznes analitik” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E - mail: hr@xalqhayat.az   



CV Formasını yükləmək

Vəzifə: Əməliyyat və təkrarsığorta idarəsinin Əməliyyat şöbəsinə stajçı/ kiçik mütəxəssis
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)
Ünvan: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr,164


Öhdəliklər:
•    Cari sorğular üzrə müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanmasında və dəqiqliklə yoxlanılmasında iştirak;
•    Sənədlərin və müqavilə nüsxələrinin arxivləşdirilməsi;
•    Məlumat bazasına məlumat daxil etməklə müqavilələr üzrə məlumatların işlənilməsi;
•    Şöbənin proseslərinə aid sənədləşmə bazasının tərtib edilməsi və daimi əsaslarla onun təkmilləşdirilməsi və nəzərət edilməsi;
•    Şöbədə aparılan işlər üzrə hesabatların hazırlanması;
•    Birbaşa müdirin göstərişinə əsasən digər vəzifələrin həyata keçirilməsi.


Tələblər:

•    Ali təhsil;
•    Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
•    Azərbaycan və rus dilində sərbəst, ingilis dilində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
•    Microsoft Office proqram təminatı üzrə yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;


Fərdi keyfiyyət tələbləri:
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində Əməliyyat və təkrarsığorta idarəsinin Əməliyyat şöbəsinə stajçı/ kiçik mütəxəssis qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. 
Əlaqə vasitəsi:
E - mail: hr@xalqhayat.az    



CV Formasını yükləmək

Vəzifə: Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis

İş qrafiki: 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)

Ünvan: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr,164

Öhdəliklər:

•    Yeni fərdi müştərilərin cəlb olunmasını təmin etmək;
•    Könüllü məhsullar üzrə aktiv görüşlər keçirmək;
•    Müqavilələrin hazırlanmasını təmin etmək və müştərilərə təqdim etmək;
•    Fərdi satışların həcminin artırılmasını təmin etmək; 
•     Sığorta bazarı üzrə könüllü məhsulları izləmək və təhlilini aparmaq;
•    Ümumi müştəri bazası üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
•    İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək 

 

Tələblər:

•    Xanım namizəd;
•    Ali  təhsil;
•    Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
•    Bank və ya sığorta sahəsində 1 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
•    Yaş həddi : 23-35;
•    Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
•    Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.

 

Fərdi keyfiyyət tələbləri:

Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

 

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Fərdi satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E - mail: hr@xalqhayat.az   



CV Formasını yükləmək

Vəzifə: Korporativ satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis

İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)

Ünvan:     Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr,164

 

Öhdəliklər

•    Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
•    Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
•    Sığorta qaydaları haqqında müştərin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
•    Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
•    Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
•    Müştərilər tərəfindən daxil olan təklif və şikayətləri sərbəst həll etmək;
•    Müştəri ilə şirkət arasında mütəmadi kommunikasiyanı qüvvədə saxlamaq;
•    Korporativ müştərilərə könüllü məhsulların satışını təşkil etmək;
•    İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək 

 

Tələblər

•  Ali  təhsil;
•  MS Office  proqramlarında işləmək bacarığı;
•  Sığorta sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi (satış üzrə);
•  Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır);
•  Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.

 

Fərdi keyfiyyət tələbləri:

Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Korporativ satış şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E - mail: hr@xalqhayat.az   



CV Formasını yükləmək

Vəzifə: Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis

İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)

Ünvan:   Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr,164

 

Öhdəliklər:

•    Bank kanalı vasitəsilə sığorta məhsullarının satışını təmin etmək;
•    Banklarla görüşlər keçirmək və sığorta məhsullarının təqdimatını həyata keçirmək;
•    Müştərilər tərəfindən daxil olan təklif və şikayətləri sərbəst cavablandırmaq;
•    Cari portfel üzrə həftəlik və aylıq hesabatları hazırlamaq;
•    İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

 

Tələblər:

•    Ali  təhsil;
•    Ms Office proqramında orta istifadəçi səviyyəsində işləmək bacarığı;
•    Sığorta sahəsində 1 il iş təcrübəsi (Sığorta sahəsi üzrə);
•    Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti ( ingilis dili arzu olunandır) ;
•    Sürücülük vəsiqəsinin olması mütləqdir.

 

Fərdi keyfiyyət tələbləri:
Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti, məsuliyyətlilik və icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönlülük, nəticəyə meyillilik bacarığı, məlumat toplamaq və təhlil etmək bacarığı, danışıqlar aparmaq, dinləmə, məlumatın düzgün ötürülmə bacarıqları, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin və stressin idarə edilməsi, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmək bacarığı, özünütəkmilləşdirmə bacarığı, təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

Qeyd: CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq Həyat” Sığorta Şirkətinin saytında yerləşdirilmiş CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir. Əks halda tələblərə uyğun olmayan və mail-da mövzu qismində “Banklarla iş şöbəsinə kiçik mütəxəssis” qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq.

Əlaqə vasitəsi:

E - mail: hr@xalqhayat.az   



CV Formasını yükləmək